fbpx

Prodajne veščine

Prodaja je veščina, ki ima določena pravila. Osnove prodajnih veščin boste spoznali skozi UVOD, JEDRO in ZAKLJUČEK prodajnega procesa. Seveda pa je to še daleč od tega, da bi bili uspešen prodajalec osebnih zavarovanj.

Ne glede na to, kako se imenuje zavarovalni zastopnik, naj bo to svetovalec, svetovalec za osebna zavarovanje, finančni svetovalec, komercialist itd., gre ves čas za isto stvar: zavarovalni zastopnik je prodajalec zavarovanj.

Mnogi zase menijo, da niso dobri prodajalci, oziroma, da sploh ne znajo prodajati. To seveda ne drži. Prodaja je proces, ki poteka nenehno v aktivnem življenju, samo pojavne oblike so različne. Kirurg, ki operira pacienta v bolnišnici, prodaja svoje znanje bolnišnici, ta pa svojo organizacijsko strukturo opravljanja zdravstvenih storitev prodaja zdravstveni zavarovalnici. Pacient je kupec te storitve.

Biti dober prodajalec pomeni predvsem to, da se znate prilagoditi osebi, ki ji prodajate produkt. Ne glede na to, kdo sedi kot potencialni kupec nasproti vas, ne glede na stopnjo znanja kupca, način življenja in njegove načrte, želje in potrebe, je temeljna naloga zavarovalnega zastopnika, da se on prilagodi kupcu in ne kupec njemu. To poteka s profesionalno predstavitvijo tako sebe, kot tega, ki ga zastopate in pa ne navsezadnje, profesionalna predstavitev produktov.

Da pa boste postali dober prodajalec, se boste morali naučiti tudi to, kako postati dober kupec v vsakdanjem življenju. To je velikokrat težje, kot biti dober prodajalec.

STOPITI Z NAMI V STIK JE ENOSTAVNO!

Vtipkajte kodo: captcha