Alea
ALEA je produkt namenjen starejši populaciji, prodaja se tudi pod imenom MODRA NALOŽBA. Do nedavnega je bil to najpopularnejši produkt za starejšo generacijo. je t.i. ‘low-cost’ produkt, ki je s svojo preprostostjo osvojil čez 100 000 zavarovancev.
Sestoji se iz preprostih zavarovalnih kritij z varčevalno vkalkulirano premijo, ki omogoča avtomatiziran odkup zavarovanja. Sicer gre za naložben tip zavarovanja, saj vsebuje opcije, na podlagi katerih se lahko stranke odločijo, da bodo prevzele tveganje za morebiten donos nase.
Ker gre praviloma za starejšo populacijo, v AGENCIJI IQ nismo naklonjeni temu, da bi prodajali starejšim osebam naložbena zavarovanja s poudarjenim tveganjem. Zato smo v ogromni večini (več kot 99%) strankam predlagali zajamčeni sklad poslovnega partnerja, kjer zavarovalnica jamči za neto vplačano varčevalno premijo z vkalkulirano obrestno mero in s tem preprečili, da bi starejše osebe nosile naložbeno tveganje zavarovalniškega produkta.
ALEA je produkt, katerega idejno zasnovo smo pripravili v AGENCIJI IQ in jo s pomočjo poslovnega partnerja plasirali na trg. Kljub ‘starosti’ je še vedno aktualen, med drugim je eden redkih produktov, v katerem zavarovalnica prevzema riziko vse tja do 90. leta starosti zavarovanca.