Obožujemo ljudi z iskrico v očeh
V zavarovalništvu je dobre kadre težko najti. Kdorkoli se je kdaj preizkusil v ponujanju osebnih zavarovanj potencialnim zavarovalcem ve, da je to z ene strani zahtevno, z druge strani pa zelo hvaležno delo. Prepoznati kvalitetnega zastopnika na kratkem predstavitvenem pogovoru je skorajda nemogoče, odločamo se predvsem po celotnem vtisu, ki ga kandidat pusti. Pri tem je seveda pomembna osebna motiviranost, socialna zrelost, samodisciplina, organiziranost, natančnost, izjemno je pomembna komunikativnost, zelo pa cenimo tudi smisel za humor. Pri tem je pomembna tudi splošna razgledanost, saj se je z izkušnjami pokazalo, da imajo visoko specializirani strokovnjaki manj možnosti za uspešno delo. S tega vidika je to delo primerno za ljudi, ki jih zanima veliko stvari in so radi na tekočem z najnovejšimi dogajanji v družbi. V kolikor bi morali lastnosti zožiti na eno samo, pa bi brez dvoma bila to človekoljubnost. Zavarovalništvo so ljudje in delo z ljudmi. Tega dela ne moreš opravljati, če ljudi nimaš rad.
Vsakemu novemu sodelavcu radi rečemo, da mora biti njegov cilj to, da vedno znova odide od stranke zadovoljen z opravljenim delom, ne glede na rezultat obiska. Če slediš temu napotilu, te uspešnost slej ko prej ujame, osvoji in zasvoji, je pa potrebno za to imeti zvrhano mero potrpežljivosti in učljivosti.
Posameznik je pri tem delu uspešen lahko samo, če ga rad opravlja. V kolikor nekdo opravlja to delo z nejevoljo, nima možnosti za dolgotrajno uspešno delo. Biti uspešen zavarovalničar pomeni, da si to z dušo in telesom. Tvoja največja nagrada pa je zadovoljna stranka. Mi obožujemo ljudi z iskrico v očeh, saj so to praviloma ljudje, ki so zadovoljni sami s seboj in imajo pred seboj nek dosegljiv cilj.
Etbin Medved