fbpx

Neverbalna komunikacija

Zavarovalni zastopnik – svetovalec za osebna zavarovanja, se pogosto sprašuje, kaj je zavarovanec dejansko mislil, ko se je pogovarjal z njim o zavarovanju, ki ga je ponujal. Še pogosteje pa se mu pojavlja vprašanje, zakaj se stranka ni odločila za nakup produkta, pa čeprav se je zdelo, da so se vse sestavine prodajnega procesa ‘poklopile’. Stranka je produkt potrebovala, bil ji je všeč, cenovno ji je bil sprejemljiv in vendar se zanj ni odločila pri njem, ampak pri njegovem kolegu teden dni kasneje…

Zelo verjetno je stranka že ves čas prodajnega razgovora z govorico telesa sporočala nekaj, kar je zastopnik spregledal. Kakšna so ta ‘znamenja’, se boste naučili na seminarju neverbalna komunikacija. Na njem se boste naučili, kako ‘brati’ govorico telesa.

STOPITI Z NAMI V STIK JE ENOSTAVNO!

Vtipkajte kodo: captcha